منتديات البحر العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات البحر العربي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قنبله الربح ربح كل يوم نص دولار وتحويلهم على البنك كل يوم واقسم بالله هتربخ كل يوم وتسجب فلوس كل يوم

كاتب الموضوعرسالة
mahaasy
عضو جديد
عضو جديد

قنبله الربح ربح كل يوم نص دولار وتحويلهم على البنك كل يوم واقسم بالله هتربخ كل يوم وتسجب فلوس كل يوم Empty
مُساهمةموضوع: قنبله الربح ربح كل يوم نص دولار وتحويلهم على البنك كل يوم واقسم بالله هتربخ كل يوم وتسجب فلوس كل يوم   قنبله الربح ربح كل يوم نص دولار وتحويلهم على البنك كل يوم واقسم بالله هتربخ كل يوم وتسجب فلوس كل يوم I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 10, 2012 4:29 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
النهارده يا جماعه هتكسب على االاقل دولار يوميا وبطريقه سهله جدا ومريحه خاااااااالص حاااااااااااالص
يعنى مش هتدوس كل شويه على اعلاتات وتوجع دماغك
فى شركات فيها مقاطع فيديو صغيره انت هتدوس على كل فيديو وتسيبه شغال لحد ما يخلص بيتحسبللك نقطه على كل فيدو او نقطتين خسب الفيديو ------- النقطه بسنت
والخد الادنى نص دولار بس يعنى 50 نقطه والفلوس بتوصللك على على البنك الالكترونى فى 24 ساعه بالظبط والله يا جماعه انا بكسب فى اليوم متوسطى 2 دولار يوميا وساعات لو شغال كتير هجسب 4 دولار و5 دولار يوميا وبحول فلوس كل يوم وبتوصلى تانى يوم
واللى عاوز اى استفسار يراسلنى على الاميلى
[وحدهم المديرون لديهم صلاحيات معاينة هذا الرابط]
ولو مكنتش فاتح الاميل يبعتلى رساله وانا هرد عليه على طول اول ما افتح
واليكم الشركات اهى
الشركه الاولى
هتشترك عادى خالص ولما تشترك وتسجل الدخول
هتدوس على offer wall
وبعدين هتدوس على vidio wall(new)
هتلاقى كام
فيديو كده تدوس على واحد ولما يشتغل ويخلص تدوس على اللى بعده وهكذا وهتلاقى رصيد النقاط بيتحسب فى رصيدك اول باول
وساعات هتلاقى مفيش فيديوهات
تعمل كل شويه رفرش للصفحه عشان لحد ما يظهر للك فيديو هات وتشغلها وهكذا
هتكسب منها فى اليوم انشاء الله حوالى 50 نقطه يعنى نص دولار وهذا هو الحد الادنى وتحولهم على طول
ولو عاوز اى مساعده ضفنى على الاميل

قنبله الربح ربح كل يوم نص دولار وتحويلهم على البنك كل يوم واقسم بالله هتربخ كل يوم وتسجب فلوس كل يوم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اكسب 1 دولار فى ساعتين كل يوم وحولهم رصيد موبايل فى نفس اللحظه اقسم بالله صادق وبجد مارس 2014
» شرح التسجيل في شركة clixsense العالمية بالصور + الربح اكثرمن300 دولار شهريا
»  الربح من fastbux.biz من الضغط على الإعلانات وعروض التسجيل الحد الأدنى ربع دولار
» الربح من surfactif.fr + أسرار الربح منها بالتفصيل + اثبات الدفع. الربح من التعزيز PTP
» اكسب كل يوم 30 سنت واسحب على رصيدك فى البنك فى نفس اللخظه يناير 2013